Labor Day Parade a Charlotte Airport

Dnes ráno jsem si vzal pěknou procházku se čtyřmi mil, abych začal den. Chtěl jsem běžet, ale věděl jsem, že bych si měl dát nohy odpočinek, protože jsem udělal 13 a 12 předchozích dvou dnů.

Byl jsem v pokušení zasáhnout Dunkin Donuts na koblihu Apple Orchard (viděl jsem znamení, když jsme šli včera), ale běžel jsem z času. Pokud je někdo vyzkoušel, řekněte mi, že jsou hrubé, a nic jsem si nenechal ujít. Dík.
Moje nejnovější videa

Marathonský tréninkový den 3. den
Marathon Training Video Diary – Den 3. Běžící se časopis Check in s run Eat Repeal

Více videí

0 sekund 51 sekund

Další
Jessica Simpson Memoir – Open Book Review
06:05

Žít
00:00
08:21
00:51

Neměl jsem čas, protože jsme zamířili na přehlídku místní práce! Byla to zábavná malá přehlídka, ale stojící venku na slunci bylo horké. Až příště potřebujeme deštník.

Po přehlídce jsme se zamířili domů, abychom si užili posledních pár okamžiků hamburgerů v bazénu. Ben hrál s našimi synovci, kteří mezi našimi návštěvami rostou jako plevele!

Oběd byl další mish kaše zbytků – vegetariánský základ s makaronským salátem a rozpadajícím se hamburgerem.

Benova máma vyrobila své oblíbené cookies čokolády, aby mohl vzít domů dávku. Nemohl jsem odolat lahodným pachům přicházejícím z kuchyně a popadl jeden čerstvý z trouby.

Je smutné, že náš čas na Floridě skončil a my jsme museli vyrazit na letiště. Během jízdy jsem se snažil na borůvky.

Prošli jsme se Velšská fotbalová reprezentace Dres bezpečností a nastoupili do letadla v žádném okamžiku. No, trvalo to nějakou dobu, ale ne moc.

Z nějakého záhadného důvodu náš let kroužil na letišti po dobu 30 minut před přistáním v paušální zemi = Charlotte.

Naštěstí jsme měli 3hodinový průchod, takže jsme nebyli ve spěchu a Charlotte je nejlepší letiště, takže jsem ani tento průchod nepohrdal jako normálně.

Proč je Charlotte nejlepší letiště:

1. Wifi zdarma.

2. Jamba Juice

3. Jižní restaurace s kukuřičným chlebem a smaženým okrou, kterou nemám ponětí, jak se udělat. (Ukradl jsem pár kousnutí kukuřičného chleba a okry z Benova talíře …)

4. Velké, takže můžete chodit kolem

5. Wifi zdarma

Oh, už jsem to řekl?

6. Houpací židle s prodejnami poblíž

7. Vodní fontány vyrobené k naplnění lahví na vodu, takže nemusíte naklonit láhev a ve skutečnosti, když se pokusíte vyplnit, polovinu vody vylití. <- To mi udělal den! 8. Klavírní hráč Ten chlap je velmi smutný z toho, že opustí Floridu a jeho fam, ale řekl jsem mu, že na Floridě není žádná poptávka po strojních inženýrech a musí se stát zápasníkem aligátora, kdyby se tam chtěl přestěhovat ... Ben jsem sledoval své věci, když jsem šel k dalšímu terminálu na občerstvení. Dostal jsem horký čaj Starbucks Hot Chai a popadl vzorek jejich čokoládového sušenky. Eh. Není to ani v seznamu 50 nejlepších v mém hledání nejlepších čokoládových sušenek na světě. Zábavný fakt, trochu: Celý den jsem strávil na letišti Charlotte v říjnu ‘99, kdy byl můj let zpožděn. A některé odpovědi na vaše otázky od tiché soboty ... Byli jsme na Boca Grande, někdo (kdo ví víc o FL než já) to nazval také ostrov Gasparilla. Moje švagrové žijí v malém městě asi 1,5 hodiny jižně od Tampa nedaleko od Boca. Přijetí se na ně podívat opravdu jako dovolená. Pláž byla částečně prázdná částečně, protože jsme šli pozdě, částečně proto, že se jedná o nízkou sezónu pro tuto oblast. Sezónní obyvatelé a sněhoví ptáci budou brzy létat na zimu Na tomto obrázku se chystám políbit rybu, ale ustoupil jsem. O dva roky zpět jsem však políbil rybu na festivalu Foodbuzz ... Ano, Belgická fotbalová reprezentace Dres Ben provozuje dětskou horečku 104. Přál bych si, aby se drogové společnosti dostaly na tuto nemoc co nejdříve!

Udělal jsem vlasy ve vysoké housce pro BBQ. Ještě jsem to neudělal, ale mám spoustu vlasů, takže jen zabalte je volně a funguje to dobře.

Jsme na našem letu do Los Angeles, když to píšu a měl bych dorazit po 22:30. Moje máma nás zvedá a musíme jet domů, abychom dostali náš automobil a pak odjeli do našeho domu ke spánku a zítra se dostanou do práce. Bude to dlouhá noc …

A myslím, že potřebuji další cookie.

Pošlete mi sešit

Podíl

Pokračujte s nimi:

Běh na Marco Island Florida 2021

Kde běžet na Marco Island Florida. Spuštění tipů pro cestování a letní plážové výlety. Florida Run Blog a

Krajka Up Riverside Half Marathon Race Recrap a Cal Half Series Challenge Medaile

Krajka Up Riverside Half Marathon Race Recrap a Cal Half Series Fotbal Dres Challenge Medaile

Lexus krajka up Riverside Half Marathon 5k Race Discount Code. Spusťte rekapitulaci a recenze závodu pro sob zábavný běh. a diskontovat

Fotografie z Las Vegas Food a Paris Hotel z půlmaratonského víkendu

RNR Las Vegas Half Marathon Travel Tipy. Co jíst hotelové fotografie v kasinu v Paříži a nejlepší jídlo a koktejly. Rychlý tr

10 nejlepších fotek z Boston Marathon Weekend 1. den

Víkendová rekapitulace Boston Marathon. Zábava z Boston Marathon Expo, jídlo, cílová čára, běh a hotel. BAA 5K závod a setkání

Cestovní tipy a příběhy z dovolené v San Franciscu

Cestovní tipy ze San Francisca. Cestovní přiznání z mé letní dovolené a oblíbených míst v San Francisco Kalifornie

Balení pro běh Disney Wine & Dine Half Marathon Race Weekend

Balení pro běh Disney Wine a Dine Half Marathon Race Weekend. Co balím, abych spustil závod 13,1 mil